Ξεθάμπωμα Φαναριών

Ξεθάμπωμα Φαναριών

Gorilla Workshop Gr
0

Το Ξεθάμπωμα Φαναριών αποτελεί μια ευρέος γνωστή διαδικασία που πραγματοποιείτε στο Όχημα μας τα τελευταία χρόνια.

Σημαντικό ρόλο παίζει η σωστή περιποίηση του Οχήματος μας και κατά πόσο συχνά πλένουμε το Όχημα μας.

Όχι τα φανάρια μας δεν τα καίει ο ήλιος άμεσα, αλλά οι επικαθήσεις, οι σκόνες, οι βρωμιές κ.α. είναι αυτά που κάθονται πάνω τους και με το καιρό ψήνονται από τον ήλιο και λόγο του ότι είναι πλαστικά αρχίζουν και κιτρινίζουν από τις βρωμιές και το ψήσιμο τους με τον ήλιο.

Αν δεν θέλουμε να φτάσουμε στο σημείο του να χρειαστεί να γίνει Ξεθάμπωμα Φαναριών στο Όχημα μας, θα πρέπει να αρχίζουμε να βλέπουμε με διαφορετική οπτική γωνία την Περιποίηση του Οχήματος μας και να προσέχουμε ακόμα και το που το πλένουμε.

Αφού λοιπόν μάθαμε για ποιους λόγους Θαμπώνει ένα Φανάρι, ήρθε η ώρα να δούμε με πιον τρόπο φτάνουμε εμείς στην Gorilla Greece στην απομάκρυνση αυτής της βρωμιάς, φτάνοντας το φανάρι να είναι όπως ήταν καινούργιο.

Η διαδικασία που ακολουθούμε περιλαμβάνει Γυαλόχαρτα νερού ξεκινόντας από 800, 1000, 1500, 2000, 3000

ίσως κάποιες φορές να χρειαστεί και μικρότερο από το 800, όσο πιο μικρό είναι τόσο πιο χοντρό είναι το γυαλόχαρτο που χρησιμοποιούμαι και εξαρτάται πάντα από την κατάσταση του Φαναριού, δεν μπορούμε δηλαδή σε ένα λίγο θαμπωμένο φανάρι να πάμε και να του βάλουμε 800 ή 600 μόνο ζημιά θα του κάνουμε και όχι καλό.

Για να ολοκληρώσουμε την διαδικασία χρειαζόμαστε νερό και φυσικά τρύβουμε έως ότου σταματήσει να βγαίνει το κίτρινο και να αρχίζει να βγαίνει άσπρο, μόλις φτάσουμε στο σημείο να βγαίνει άσπρο σημαίνει ότι το φανάρι καθάρισε και πλέον αφαιρούμε πλαστική επιφάνεια.

Τελειώνοντας με το κομμάτι του γυαλόχαρτου υπάρχουν πολλοί τρόποι να ασφαλήσουμε ένα φανάρι, ο πιο γνωστός είναι αλοίφή 2 σταδίων για πλαστικά, κάνουμε με το Step 1 πρώτα για να αφαιρέσουμε τις τελευταίες ψηλές λεπτομέρειες και ύστερα  το Step 2 για να δώσουμε γυαλάδα και λάμψη στο φανάρι .

Αυτό το κομμάτι αποδεδειγμένα αν προσέχεις το όχημα σου μπορεί να σου πάει και 2 χρόνια, άλλες φορές πάει 1 που είναι το πιο σίγουρο και μετά σιγά σιγά βλέπεις ότι αρχίζει θαμπώνει.

Υπάρχει μια ακόμα μέθοδος η οποία είναι η Κρυσταλοποίηση και ουσιαστικά χρησιμοποιείς ένα υλικό το οποίο παντρεύεται με το πλαστικό γίνεται ένα σώμα και προστατεύει με ένα είδος φίλμ.

Αυτό το κομμάτι μπορεί να σε πάει και 5 χρόνια και 10 μπορεί και λιγότερο τίποτα δεν είναι σίγουρο αν το αυτοκίνητο σου δεν το περιποιήσε και δεν το προσέχεις.

Γι’αυτό λοιπόν πριν αποφασίσεις το οτιδήποτε θα πρέπει να εχεις στον νου σου ότι, ότι και να κάνεις θα πρέπει να το συντηρείς κιόλας, ώστε να αποφύγεις ανατροπές και δυσκολίες μελοντικά.

Τι βλάπτει το χρώμα

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Latest Post
Most Commented
Categories
Text Widget
Primus elit lectus at felis malesuada node ultricies forte uno ligula sande. Porta an urna vestibulum commodo convallis laoreet enim.